Třífázová záskoková elektrocentrála HONDA TP 15 H AVR AMF (s automatikou startu)

(0x)
TP 12H AVR AMF.jpg
Doprava zdarma
Výrobce
Honda
Záruka
5 let
Kód
H720169
P/N
H720169
Hmotnost
146 kg
Dostupnost
naskladnění zpravidla do 2 týdnů *
Naše cena s DPH
209 990,00 Kč/ks
Naše cena bez DPH
173 545,00 Kč/ks
  • Splátková kalkulačka Essox
ks

Popis





Jsme autorizovaným prodejcem a servisem značky HONDA.

HONDA poskytuje záruční dobu 5 let za předpokladu, že zákazník nechá stroj zkontrolovat po každých 12 měsících. Servisní prohlídku hradí zákazník. V případě, že tato podmínka nebude splněna, poskytuje se záruka pouze 24 měsíců.


Stroj expedujeme poskládaný, odzkoušený, seřízený s první olejovou náplní.


Elektrocentrála TP 15 H AVR AMF (Automatic Mains Failure): model velké, třífázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR a záskokovou automatiokou AMF. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady GX s elektrickým startérem a automatiku zajišťuje špičková ovládací elektronika od firmy "DeepSee" DSE 6120.      

 

"BLACKOUT" NÁS NEZASKOČÍ

 

Tato robustní, benzínová, záskoková elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 15,0 kVA (3 f.) / 8,,0 kVA (1 f.) určena převážně pro napájení celého spektra třífázových elektrospotřebičů i těch, které jsou řízeny elektronikou a je přímo určena k připojení na domovní rozvod.  Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout  pro případné tankování. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "15 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX690, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 26 HP. Automatické ovládání elektrocentrály je zajištěno prostřednictvím systému AMF s ovládací elektronikou DSE6120. DSE6120 je ovládací panel automatického spuštění pro případ výpadku veřejné rozvodné sítě a pro hladký přechod mezi napájením z veřejné sítě a napájením z elektrocentrály. Na LCD podsvíceném displeji probíhá neustálý monitoring parametrů motoru jako jsou otáčky motoru, tlak oleje, teplota chladicí kapaliny, stav paliva a monitoring parametrů alternátoru jako frekvence, napětí, proud a výkon. Monitoring a ochrana probíhá ve formě vícejazyčných textových údajů, výstražných ikon a zvukovými signály. USB rozhraním lze ovládací panel snadno konfigurovat pomocí počítače a DSE Configuration Suite PC software. Editace menu na předním panelu je samozřejmě také k dispozici.
Ovládací panel (při namontování externího GSM modemu) dokáže s uživatelem komunikovat prostřednictvím SMS zpráv v podobě různých upozornění s možností
ovládání pomocí SMS zpráv.
Elektrocentrálu je nutno uložit na suché vodorovné místo s dostatečnýcm přístupem vzduchu pro chlazení a chod motoru a s efektivním odvodem spalin z výfuku. Elektroinstalaci a napojení na domovní rozvaděč musí provádět odborný elektrikář. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru. Instalaci tohoto zařízení musí provádět kvalifikovaný elketrikář.

 

TECHNOLOGIE HONDA

 

Záruka 5 let

ZÁRUKA 5 LET

Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let.                                                                                                                                      Prodloužení záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno  zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.

Průmyslový profesionální motor

PRŮMYSLOVÝ PROFESIONÁLNÍ MOTOR

Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.

Elektrická bezpečnost

ELEKTRICKÁ BEZPEČNOST

Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým proudem. Každou elektrocentrálu lze na základě požadavku za příplatek nastrojit i proudovým chráničem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.

Transportní podvozek rámových elektrocentrál

TRANSPORTNÍ PODVOZEK RÁMOVÝCH ELEKTROCENTRÁL

Pro snadnou dopravu elektrocentrály na pracovní místo a snadnou manipulaci bez nutnosti součinnosti více lidí, jsou nejtěžší modely elektrocentrál opatřeny transportním podvozkem. Některé modely elektrocentrál střední velikosti lze transportním podvozkem opatřit za příplatek.

Elektrostart

ELEKTROSTART

Jednoduchý a pohodlný systém, který Vám umožní motor nastartovat pouhým otočením klíčku zapalování jako v automobilu. S elektrický startérem je většinou k dispozici samozřejmě i ruční reverzní startér. U strojů poháněných dvouválcovým motorem se jedná pouze o verzi s elektrostartem. Podstatné je i to, že není třeba startovací baterii dobíjet zvláštní nabíječkou, ale dobíjí se automaticky při chodu motoru. Elektrostart je podmínkou pro použití např. elektrocentrály jako záložního zdroje s automatikou startu.

Antivibrační systém

ANTIVIBRAČNÍ SYSTÉM

Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu vibrací od motoru na nosný rám elektrocentrály. Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, které dodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.

Prodloužení doby provozu

PRODLOUŽENÍ DOBY PROVOZU

Ideální elektrocentrálou je ta, která je schopna poskytnout nejenom špičkový výkon a spolehlivost, ale také úsporný provoz a schopnost dlouhodobého nepřetržitého provozu bez nutnosti tankování. Proto jsou vybrané modely elektrocentrál opatřeny zařízením jako je Eco-ThrottleTM, které automaticky upravuje otáčky motoru přesně dle aktuálního zatížení a odběru proudu. Dosahuje se tím maximální úspory paliva. Benzínové motory Honda jsou známé mimo jiné i díky dlouhodobému dosahování mimořádně nízkých hodnot spotřeby paliva a pokud je elektrocentrála opatřena objemnou palivovou nádrží, je bez problémů schopna zajistit autonomii chodu až na 20 hodin.

Elektronická regulace napětí AVR

ELEKTRONICKÁ REGULACE NAPĚTÍ AVR

U elektrocentrál vybavených elektronickou regulací AVR výstupního napětí je výstupní napětí řízeno elektronicky, což umožňuje mnohem lepší stabilitu napětí a frekvence oproti kapacitní či indukční regulaci. Regulátor AVR pomáhá udržovat výstupní napětí stabilní a méně závislé na zpětné reakci od zátěže spotřebičem. To znamená méně výkyvů napětí nebo "napěťových špiček". Zařízení AVR významně zvyšuje výkonnost a provozní životnost spotřebičů s reakčním zatížením jako jsou např. elektronářadí, ledničky, klimatizace a další spotřebiče s elektronikou ovládání.

Parametry

Parametry produktu  Třífázová záskoková elektrocentrála HONDA TP 15 H AVR AMF (s automatikou startu)

Výrobce
HONDA
Elektrický výstup
400 V / 230 V / 50 Hz
Maximální výkon (VA)
15 000 / 8 000
Technologie regulace el. výstupu
AVR
Objem palivové nádrže
20 l
Provozní doba
5,4 hod.
Motor
HONDA GX 690
Startování
Elektrické
Hmotnost
146 kg
Třída krytí
IP 23
Zapalování
Digitální CDI s proměnným předstihem
Typ elektrocentrály
Jednofázový / Třífázový
Chlazení
Nucené vzduchem
Proud
31 / 20,5 A
Frekvence
50 Hz
Napětí
230 / 400 V
Jmenovitý výkon
7 200 / 14 000 VA
Zdvihový objem
688 cm3
Objem olejové náplně
1,9 l
Motor typ
4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Motor otáčky
3 000 ot. / min.

Soubory ke stažení

Odkazy a videa

Komentáře

Hodnocení

0

Hodnotilo 0 uživatelů

5
4
3
2
1

Články