Elektrocentrála HONDA EM 5500

(0x)
Elektrocentrála HONDA EM 5500
Doprava zdarma
Výrobce
Honda
Záruka
5 let
Kód
H720039
P/N
H720039
Hmotnost
108,8 kg
Dostupnost
naskladnění zpravidla do 3 dnů →
Naše cena s DPH
69 990,00 Kč/ks
Naše cena bez DPH
57 843,00 Kč/ks
  • Splátková kalkulačka Essox
ks

Popis

 



Jsme autorizovaným prodejcem a servisem značky HONDA.

HONDA poskytuje záruční dobu 5 let za předpokladu, že zákazník nechá stroj zkontrolovat po každých 12 měsících. Servisní prohlídku hradí zákazník. V případě, že tato podmínka nebude splněna, poskytuje se záruka pouze 24 měsíců.


Stroj expedujeme poskládaný, odzkoušený, seřízený s první olejovou náplní.

Elektrocentrála Honda EM 5500: ryze profesionální model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu i-AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady i GX s elektrostartem a to vše ukotveno v pevném ocelovém rámu na transportním podvozku s objemnou palivovou nádrží s palivoměrem na téměř 24 l paliva, částečným odhlučněním a přehledným ovládacím panelem.

 

VYHLAZENÝ VÝKON V HRUBÉM KABÁTĚ

 

Tato vysoce kvalitní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů, menších svařovacích agregátů nebo i přístrojů s citlivou elektronikou počítačovou techniku. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a podobně nebo i jako záložní zdroj pro napájení kanceláře nebo domácnosti vybavené elektronikou. Díky elektrickému startéru lze elektrocentrálu instalovat jako automatický záložní napájecí zdroj při výpadku dodávek el. proudu. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a pro snadnou manipulaci je elektrocentrála opatřena manipulačním a transportním kolovým podvozkem. Na přání lze elektrocentrálu opatřit jeřábovým závěsem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz v té nejvyšší kvalitě a stabilitě, je motor opatřen elektronickým regulátorem otáček, který neustále vyhodnocuje míru elektrické zátěže tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché a veškeré ovládací prvky jsou přehledně uspořádány na ovládacím panelu. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (16A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek také tepelný jistič ke každé zásuvce, hlavní vypínač motoru, řádkový voltmetr a přepínač automatu plynu. Při nepravidelném odběru el. proudu tak elektrocentrála šetří palivo tak, že pokud není odběr, motor se uvede do volnoběhu, při odběru se motor automaticky vrátí do pracivních otáček. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, otočit klíčkem zapalování a nastartovat, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a společně s částečným odhlučněním agregátu spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Celkovou hlučnost soustrojí snižuje rozměrnější a účinnější tlumič výfuku. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

 

TECHNOLOGIE HONDA

 

Záruka 5 let

ZÁRUKA 5 LET

Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let.                                                                                                                                      Prodloužení záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno  zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.

Průmyslový profesionální motor

PRŮMYSLOVÝ PROFESIONÁLNÍ MOTOR

Benzínové spalovací motory jsou pro Hondu nosným výrobním programem, který položil základy celé výrobní divizi motorových strojů, tzn. Honda Power Equipment. Historie výroby spalovacích motorů pro pohon pracovního zařízení se začala psát v roce 1953. Během krátké doby si spalovací motory Honda vybudovaly renomé špičky na trhu. I díky výrobě těchto motorů je společnost Honda největším světovým výrobcem spalovacích motorů. Průmyslové motory dnes představují jednoznačnou špičku mezi pohonnými jednotkami malé stavební, zemědělské, zahradní a jiné techniky. Jako jediné zvládají enormní zátěž profesionálního provozu v drsných podmínkách stavenišť ve strojích jako je řezací technika na beton, vibrační technika, elektrocentrály a čerpadla, ale i v oblasti zemědělství, lesnictví a zahradnictví. Průmyslové profesionální motory byly historicky u Hondy v padesátých letech minulého století nasazeny jako pohonné jednotky generátorů a rotavátorů. Poté následovaly další aplikace a dnes najdete motor Honda v celém spektru nabídky motorových strojů.

Elektrická bezpečnost

ELEKTRICKÁ BEZPEČNOST

Elektrocentrála Honda je zařízení, které splňuje veškeré bezpečnostní požadavky kladené na elektrická zdrojová soustrojí z hlediska ochrany před případným zasažením elektrickým proudem. Každou elektrocentrálu lze na základě požadavku za příplatek nastrojit i proudovým chráničem. Při použití v souladu s návodem k obsluze je elektrocentrála konstrukčně a vybavením zcela bezpečná a nehrozí žádně nebezpečí. V případě značného přetížení elektrocentrály nad rámec svého maximálního výkonu nebo v případě zkratu, při odběru z příslušné zásuvky dojde k automatickému vypnutí příslušného jističe zásuvky (tlačítkový jistič) a zásuvka se odpojí. U invertorových elektrocentrál je přetížení indikováno červenou kontrolkou a následným odpojením alternátoru od zásuvkového panelu. Standardní krytí elektrocentrál je třídy IP23, ale pokud podmínky provozu vyžadují, lze zvolit vyšší stupeň krytí IP54.

Transportní podvozek rámových elektrocentrál

TRANSPORTNÍ PODVOZEK RÁMOVÝCH ELEKTROCENTRÁL

Pro snadnou dopravu elektrocentrály na pracovní místo a snadnou manipulaci bez nutnosti součinnosti více lidí, jsou nejtěžší modely elektrocentrál opatřeny transportním podvozkem. Některé modely elektrocentrál střední velikosti lze transportním podvozkem opatřit za příplatek.

Elektrostart

ELEKTROSTART

Jednoduchý a pohodlný systém, který Vám umožní motor nastartovat pouhým otočením klíčku zapalování jako v automobilu. S elektrický startérem je většinou k dispozici samozřejmě i ruční reverzní startér. U strojů poháněných dvouválcovým motorem se jedná pouze o verzi s elektrostartem. Podstatné je i to, že není třeba startovací baterii dobíjet zvláštní nabíječkou, ale dobíjí se automaticky při chodu motoru. Elektrostart je podmínkou pro použití např. elektrocentrály jako záložního zdroje s automatikou startu.

Antivibrační systém

ANTIVIBRAČNÍ SYSTÉM

Motor za chodu produkuje jisté vibrace, jejichž velikost je závislá na míře zatížení. Celek motoru a alternátoru je uložen v ochranném nosném rámu, ve kterém při provozu elektrocentrála stojí. Aby nedocházelo k přenosu vibrací na rám elektrocentrály a tím k nestabilní poloze na ploše a zvýšené hlučnosti elektrocentrály, je uložení motoru elektrocentrály na ocelovo-pryžových silentblocích se sklonem 45°, které zajišťuje dokonalé odstínění přenosu vibrací od motoru na nosný rám elektrocentrály. Rámová elektrocentrála je tak za chodu klidná a nezvyšuje se hlučnost od vibrujícího nosného rámu elektrocentrály. Kufříkové odhlučněné elektrocentrály navíc stojí na pružných pryžových nožičkách, které dodatečně odstiňují zbytkové vibrace přenášené na podklad.

Odhlučnění

ODHLUČNĚNÍ

Hluk je důležitým parametrem přímo ovlivňujícím možnost použití elektrocentrály. Čím nižší provozní hlučnost, tím jsou možnosti využití elektrocentrály širší. Standardem elektrocentrál Honda jsou účinné tlumiče výfuku na motorech. Dalším stupněm odhlučnění je částečné kapotování elektrocentrály a použití účinnějšího a většího tlumiče výfuku. Nejvyšším stupněm odhlučnění disponují celokapotované elektrocentrály invertorového typu, které jsou navíc opatřeny speciálním integrovaným tlumičem výfuku. K podstatnému snížení hlučnosti rovněž přispívá i efektivní pohlcování vibrací, které je u Hondy vyřešeno několikanásobným tlumením vibrací pomocí systému silentbloků uložení motoru elektrocentrály.

Prodloužení doby provozu

PRODLOUŽENÍ DOBY PROVOZU

Ideální elektrocentrálou je ta, která je schopna poskytnout nejenom špičkový výkon a spolehlivost, ale také úsporný provoz a schopnost dlouhodobého nepřetržitého provozu bez nutnosti tankování. Proto jsou vybrané modely elektrocentrál opatřeny zařízením jako je Eco-ThrottleTM, které automaticky upravuje otáčky motoru přesně dle aktuálního zatížení a odběru proudu. Dosahuje se tím maximální úspory paliva. Benzínové motory Honda jsou známé mimo jiné i díky dlouhodobému dosahování mimořádně nízkých hodnot spotřeby paliva a pokud je elektrocentrála opatřena objemnou palivovou nádrží, je bez problémů schopna zajistit autonomii chodu až na 20 hodin.

Inteligentní regulace napětí i-AVR

INTELIGENTNÍ REGULACE NAPĚTÍ I-AVR

Kombinací digitální regulace napětí D-AVR a motoru s elektronickou regulací otáček i-Governor vznikla zcela nová třída elektrocentrál, nabízejících nejlepší kvalitu a stabilitu napětí a frekvence na trhu v dané výkonové třídě. Velmi citlivé, rychlé a přesné vyhlazování případných výkyvů jak napětí, tak i frekvence umožňují použití těchto elektrocentrál především v oblastech jako je stavebnictví, nemocniční zázemí, záchranné složky, záložní domácí zdroje a všude tam, kde je nutné napájení velmi citlivých přístrojů a spotřebičů velmi kvalitním a spolehlivým zdrojem elektrického proudu. 

Parametry

Parametry produktu  Elektrocentrála HONDA EM 5500

Výrobce
HONDA
Elektrický výstup
230 V / 50 Hz
Maximální výkon (VA)
5 500
Technologie regulace el. výstupu
i-AVR
Stejnosměrný výstup
-
Objem palivové nádrže
23,5 l
Provozní doba
7,7 hod.
Motor
HONDA iGX 390
Startování
Ruční / Elektrické
Hmotnost
108,8 kg
Třída krytí
IP 23
Zapalování
Digitální CDI s proměnným předstihem
Vrtání a zdvih
88 x 64 mm
Typ elektrocentrály
Jednofázový
Chlazení
Nucené zdvihem
Proud
21,7 A
Frekvence
50 Hz
Napětí
230 V
Jmenovitý výkon
5 000 VA
Zdvihový objem
389 cm3
Objem olejové náplně
1,1 l
Motor typ
4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV
Otáčky
3 000 ot. / min.

Soubory ke stažení

Odkazy a videa

Komentáře

Hodnocení

0

Hodnotilo 0 uživatelů

5
4
3
2
1

Články